1. Обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів
2. Товар без ознака використання і пошкоджень, в повній комплектації
3. Чек (акт приймання) - передачі, видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)
4. Документ, що засвідчує особу
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:
- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Як повернути або обміняти товар неналежної якості?
Повернення або обмін товару неналежної якості можливий при наявності:
- документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткову накладну);
- акта (висновку) авторизованого сервісного центру виробника про НЕ ремонтопридатності (наявності істотного недоліку);
- правильно оформленого оригіналу гарантійного талона на товар;
- повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
- письмової заяви на обмін товару або повернення грошових коштів.